Har slut gratis sms!

HAr inte kunnat sova nått inatt, har försökt men gick inte. så har vart med marcus i några timmar nu på morgonen. Haha vi fick typ värsta skratt attackerna, de var skoj xD höll på att somna i hans soffa också, lyckat. Snacka typ nyss lite med soc också.. Hm hoppas jag lyckas hålla mej vaken resten av dagen, men de tror jag nog. Ska sen vara med sofia,marcus och tobbe när sofia kommit hem från stan, dom får hålla mej vaken :D

kom igen kommentera lite nu fan :o!


Haha jag som ligger och degar i hans soffa (Y) spelnörd typ.. (a)


jag idag (;

Kommentarer
Från: You Know ;D

vadå Trött på den där första bilden ;D

2010-12-13 @ 15:58:16
Från: Moa

Naw så söt<3

2010-12-14 @ 01:05:52
URL: http://moakini.blogg.se/

Skriv här:

Du heter?:D
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentera nått kul? :D

Trackback
RSS 2.0